zaterdag 31 maart 2012

Mini shoplogje

Hye!
Ik heb voor jullie een heel kleine shoplog, ik heb dus helemaal niet veel gekocht, maar deze vakantie ga ik ook nog eens naar Antwerpen dus ik hoop dat ik daar wel wat vind! Het is dus helemaal niet veel maar ik wou het wel eens tonen,...
Dit is dus alles wat ik gekocht heb, inderdaad echt niet veel maar zoals ik al zei moest ik geld overhouden voor in Antwerpen, veel dingen dat ik paste waren trouwens ook te groot want ik ben nogal klein ;)



 Als eerste dus deze jeans van de H&M, het is niet echt een jeans, het is een soort rekbare jeans. Het lijkt dus op jeans maar het zit 10x beter. HANDIG ;D Hij koste €29,95

 En dan heb ik ook nog dit magazine voor €3,75: Fashionista, toen ik het eerst zag vond ik het maar een spastische naam, maar het is echt een leuk boekje!

 Aangezien mijn vorige zonnebril kapot is, heb ik een nieuwe gekocht! De vorige had ik van aan zee en deze is van de Veritas, er zijn er nog in andere kleuren maar toch vond ik de zwarte het leukste! Hij kost €9,95 en dat is dus ook helemaal niet veel!
 Dan heb ik deze oogschaduw van catrice voor €3,79: intensif eye wet & dry shadow
In kleur 030 vanilla sky ride, je kan hem dus gewoon droog gebruiken maar je kan hem ook aanbrengen met een vochtig borsteltje, dan zou 'ie meer pigment moeten hebben, ik zal het wel eens testen maar ik kan je wel al zeggen dat hij droog heel mooi is ;)

 En dan nog deze glasvijl van de HEMA, mijn vijl was redelijk kapot aan het gaan, vele mensen zeggen dat glas vijlen heel goed zijn dus wou ik het ook eens proberen, hij is dus van HEMA voor €3,25 en je hebt hem ook in het roze (het bovenste stukje is roze).
Het is dus de vijl met nog een soort hoesje en dan ook nog een doosje (als 'ie erin zit komt het hema logo uit dat bolletje.. ;D). Je moet er wel voorzichtig mee zijn want als hij valt breek 'ie en kan je hem niet meer gebruiken!!).

En dat was mijn mini shoplogje! Hopelijk vonden jullie het een beetje fijn, er komt die waarschijnlijk nog een shoplog van Antwerpen...

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Komt er een revieuw van die oogschaduw? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien maar ik weet het nog niet goed, ik weet niet echt wat ik erover kan zeggen ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...