maandag 30 april 2012

Fashion Update: Green & Bare Stomach

Hyee!
In dit artikel wil ik jullie vertellen wat tegenwoordig erg in is, en wat je vaak ziet! Bij celebs en andere mensen! Vandaag heb ik 2 onderwerpen voor jullie: De kleur groen en een blote buik! Ik heb het tegenwoordig heel vaak gezien en ik wou het even met jullie delen! Ik ga proberen meerdere keren een Fashion Update te doen als ik zie dat iets echt in word, het kan wat laat komen, maar ik moet ook op de hoogte zijn ;) Maar jullie kunnen nog altijd andere fashion artikels van ons verwachten!
Voor meer uitleg en voorbeelden klik je verder!

Green is the new black!
Ook Kate is mee!
Paris Hilton is mee met de trend en draagt groen! Wel niet echt en flaterende jurk...

Nicky Minaj kleurt haar haren groen...
Angelina Jolie op de Golden Globe Awards 2011
Mila Kunis op de golden globe awards 2011
En natuurlijk DE meid van sex and the city! ;D
En natuurlijk hebben we ook nog the ultimate dance battle:
Groen word echt het nieuwe zwart zoals ze altijd zeggen! Je ziet het ook enorm hangen in de winkel! Herinner je ook nog dat in de winter het kaki groen in was? Dat is een soort van verderzetting daarop ;D
Blote buik
Selena Gomez Nickelodeon's 25th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.March 31, 2012.
Selena Gomez zag er prachtig uit op de KCA's!
Katy Perry Nickelodeon's 25th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.March 31, 2012.
En ook Katy Perry kwam met blote buik naar de KCA's! EN ook nog groen!

Ook Miley Cyrus zag er bij de première van The Hunger Games heel goed uit!!
Ook deze gossip girl ging al het huis uit met blote buik.
Op de catwalk: 
Een blote buik kan echt mooi zijn, maar het kan ook echt lelijk zijn... Het hangt er vanaf of je het mooi doet en natuulijk ook wel van je figuur! Nu denk je dat je niet te dik mag zijn, maar ik heb het ook over te dun zijn! Ik vind wel dat alleen mensen het moeten dragen dat zich er goed bij voelen, hoe ze er ook uitzien! Als je jezelf er niet goed invoeld ga je er ook niet mooi uitzien! Je moet het echt niet aandoen om erbij te horen!

Dat was een beetje de update van deze keer! Tot het volgende bericht ;D
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Groen vind ik echt een leuke trend, de blote buik ook wel, maar toch niet iets wat ik zelf zou dragen... :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...