donderdag 5 april 2012

Gele jurken van H&M

Hyeeee!!
De kleur geel, de zon, omdat het lente word! Om in de sfeer te komen laat ik jullie vandaag verschillende gele jurken van de H&M zien. Sommige zijn wat specialer dan andere en sommigen wat casualer. Maar laten we gewoon even kijken dan zien jullie het zelf wel!



1) H&M €29,95
2) H&M €9,95
3) H&M €9,95
4) H&M €19,95

De eerste vind ik echt wel tof, het is zonder mouwtjes, met leuke plooitjes onderaan en heeft een schattig bruin riempje! Het is een super leuk jurkje vind ik zelf, ik weet niet of ik er mee zou staan maar op die foto en bij andere mensen vind ik het leuk staan!
De tweede is héél casual, ik vind hem minder mooi, maar ik moest er toch een een casual kleedje inzetten hè! Het jurkje zou wel mooi zijn voor over een bikini ofzo, daar is hij echt wel leuk voor! Gewoon op het strand of naast het zwembad op vakantie rap over je bikini trekken!
De derde is ook supertof, hij is er ook in andere kleuren (net als veel van de jurkjes) en er zit wat grijs in verwerkt in een leuk patroontje. Het is een normaal kleedje, spaghetti bandjes en leuke plooitjes onderaan, redelijk casual maar niet zo casual als de vorige ;)
En dan de laaste is het 'speciaalst', kan je dus ook 's avond dragen, Hij zit strak rond je lijf en heeft vanboven kant in verwerkt. Met driekwart mouwjes.

Alle jurkjes zijn zeer betaalbaar! Zeker de 2de en 3de, zoals we wel gewoon zijn van H&M! Maar ook de eerste en laatste zijn zeer goedkoop! Dit waren de mooiste gele kleedjes dat ik vond op de H&M site, de foto's zijn niet door mij getrokken maar de collage heb ik (zoals altijd) wel zelf gemaakt!

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van de kleur geel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet mijn lievelingskleur, maar ik moet zeggen dat het me wel een vrolijk gevoel geeft ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...