zondag 22 april 2012

OOTD #1 Sober met Okergeel

Vandaag heb ik een outfit of the day voor jullie! We gaan straks naar vrienden en mijn zus heeft gezegd dat ik deze kleren moest aandoen, mijn mama vind het niet zo mooi en ik heb dus even jullie mening nodig ;D Ik vind het heel mooi, maar m'n mama vind de vest niet mooi, zever, toch? Haha laat even weten wat je ervan vind en of jullie nog zo'n artikels willen! Dus: Zeg even jullie mening!

Dus, wat vinden jullie ervan?
De sjaal is op de foto wel wat groot hoor, je ziet mijn t-shirt normaal wel! Die heeft dezelfde kleur als mijn panty's... Dus wat vinden julli ervan? Zeg het in de comments!
xoxo Roos


3 opmerkingen:

  1. leuke outfit!
    die sjaal is erg mooi<3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje ;D die sjaal heeft mijn zus een paar jaar geleden gemaakt ;) x

      Verwijderen
  2. heel mooi hoor echt super mooi! de vest past er helemaal bij! ik ben jaloers haha x3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...