woensdag 2 mei 2012

Essence: Ready for boarding!

Heeey allemaal,

Half juni t.e.m half juli (in Belgie, in Nederland is het later) komt er weer een nieuwe limeted edition van Essence!
De naam van de collectie is 'ready for boarding', wat natuurlijk helemaal past bij op reis gaan! Deze make-upjes zijn dan ook perfect om in je valies mee te nemen!
Let's take a look!




Als eerste, twee oogpotloden, die me heel erg mooi lijken!


Dan lip&cheek creme, eigenlijk een soort van blush en lipstick ineen!

Een heel mooi oogschaduwpalletje! Toch zou ik het zelf denk ik niet echt kopen, want het zijn niet echt mijn kleuren (groen, geel,..)

Base coat





En 5 leuke lakjes! vooral de roze, oranje en blauwe vind ik echt prachtig, maar de groene en gele zou ik ook in mijn winkelmandje leggen :)

Hand & body wipes, altijd handig!

Om aan je valies te hangen :)

Dit is zooo schattig! 


Wat vinden jullie van de collectie? Een item dat je zeker en vast wilt hebben?

xx Laura


3 opmerkingen:

  1. Die nagellakjes zijn zo mooi!
    En dan laatste tasje is echt cute ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, blush en lipstick ineen?
    Hoe doe je dat?
    Oké dat vind ik even een shocker...!
    Groetjes Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...