donderdag 10 mei 2012

Lip Stain

Hyee!
Ik wil het hebben over lip stains! Vaak heb je met lippenstift of lipgloss, dat het na een tijdje an verdwenen is van je lippen, of dat er niet veel meer opzit! Maar daar hebben we dus een perfecte oplossing voor gevonden! De lipstain! En daar ga ik jullie wat over vertellen! Je hebt het in dure merken en ook budjet merken, en over die laatste wil ik het hebben!
Voor meer info klik verder!
Lipstains blijven dus veel langer zitten dan lipstik... Ze trekken echt in in de huid en zijn ook redelijk moeilijk te verweideren. Ik had wat zitten swatchen om mijn hand en het staat er nog op!
Dus, zoals je al ziet staan: catrice en essence!
Vandaag zijn we met school naar Namen geweest en daar mochten we een uurtje shoppen! Ik heb een moderdag cadeau gekocht en ook een lipstain van catrice! Ik wou ze graag eens uitproberen en wou er ook gewoon super graag eentje hebben! Daar zal ik dan ook binnenkort een review van schrijven!
Dit zijn de kleurtjes dat ze bij catrice hebben:
Colour Infusion Longlasting Lipstain 010 Holly Wood Colour Infusion Longlasting Lipstain 020 Rose Wood Avenue Colour Infusion Longlasting Lipstain 030 Meet Mrs Rosevelt Colour Infusion Longlasting Lipstain 040 Don't Call Me PrincessColour Infusion Longlasting Lipstain 050 Red & The City
010 Holly Wood
020 Rose Wood Avenue
030 Meet Mrs Rosevelt
040 Don't Call Me Princess
050 Red & The City

Ik heb "don't call me princess" gekocht!
Ook van essence hebben ze lipstains!
Dit zijn er twee uit de you rock! collectie, limited edition....
En ook van vele andere merken!
NYC is ook verkijgbaar in kruidvat, zoals de meeste wel zullen weten!

Van mijn lipstain kan je dus een review verwachten, ooit ;)
xoxo Roos

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...