zondag 13 mei 2012

Mijn Forever 21 favorieten!

Heeey allemaal!

Een tijdje terug deed ik een 'Mijn H&M favorieten'- artikel (hier), en vandaag doe ik hetzelfde met Forever 21!
Zoals ik al is heb gezegd, breng ik veel tijd door op webshops ed, gewoon omdat ik het leuk vindt! Forever 21 is een van mijn lievelings-online-winkels, ze hebben zoveel in hun assortiment, en ook verschillende stijlen!

Hieronder mijn grootste favoriet! Ik vind hem zoo cute!

Om al mijn favorieten te zien, klik op Lees verder!

Normaalgezien ben ik niet zo van de luipaard/panter-printjes, maar voor deze pull maak ik een uitzondering, hij is geweldig!!

Ook dit jurkje vind ik helemaal leuk, het is echt superschattig, en ik vind die versiering vanboven ook heel erg mooi!

Deze bloes vind ik vooral leuk door dat strikje, maar ook door de gele kleur! Het geeft me echt een zomers gevoel!

Hoewel ik niet zo'n geel-fan ben, toch weer een geel kledingstuk! Een rokje, heel mooi, maar misschien dat ik hem toch liever in een andere kleur had gezien :)

Ook deze pull vind ik supermooi! De mouwen maken het heel erg mooi, en ook in combinatie met dat rokje vind ik het echt heel leuk!

Dit jasje vind ik ook heel leuk! Het is wat korter, heel licht, en ik vind het super! :)

Als laatste nog een jeans-item, namelijk dit tuniekje/jurkje! Ik weet niet goed wat ik erover moet zeggen, behalve dat ik het heel leuk vind!



xx Laura

4 opmerkingen:

  1. Ik ga volgende maand een bestelling doen bij F21, ik vind het zo'n leuke winkel!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen! Ik denk niet dat je er spijt van zult hebben! :)

      Verwijderen
  2. die laatste vind ik erg leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...