maandag 21 mei 2012

Mijn Zara favorieten

Heeeey allemaal,

allereerst wil ik even sorry zeggen dat ik zo lang niet heb geschreven, maar het was communie van mijn zusje en verjaardag van mijn grootmoeder, dus had ik niet echt tijd! Maar ik ben terug van weggeweest en vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn Zara Favorieten!

voor meer favorieten, druk op lees verder!






Zara is echt een van mijn lievelingswinkels! Er zijn zoveel verschillende dingen en ik vind het ook een heel ordelijke winkel!

Wat vind jij van Zara en wat is jouw favoriet?

xx Laura


3 opmerkingen:

  1. Dat blousje vind ik leuk! En de rest ook, ik wil ook zoveel hahaa :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt moeilijk om je favorieten eruit te pikken als je 30000 dingen zou kunnen aanduiden :D
      xx

      Verwijderen
  2. Het laatste blousje is echt heel leuk! Zara ook :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...