woensdag 30 mei 2012

Trend: Doorzichtig

Hyeee!
Vandaag weer een artikel over wat er zoal in is deze zomer! Speciaal zodat jullie er goed uitzien ;) Dus: wat er in de zomer veel gaat voorkomen is doorzichtig! Het kan zijn dat heel de jurk doorzichtig is, maar ook gewoon doorzichtige details aan jurken ect. Veel topjes worden doorzichtig en op de catwalk worden die dan getoond zonder bh, maar je kan dat natuurlijk met bh aandoen! Bij doorzichtige topjes zie je vooral van die banden die je rond je borsten doet i.p.v een bh. (zo de foto's).
2012 transparent clothing - London Fashion Week


banden i.p.v bh.
De lange transparante rokken waren in 2011 al in, nu zijn de blouses en jurken aan de beurt! Maar de rokken blijven ook in hoor! Dus als je nog zo een rok hebt trek ze dan maar aan!!
 

Ook op de modeshow van Dries van Noten in 2010 zagen we al doorzichtige blouses! Je ziet dus dat trends heel vaak terugkomen! Smijt dus nooit iets weg als het je nog past en als het nog niet versleten is! Als het terug een trend word kan jij zo de eerste zijn die het draagt!
De trend is dus doorzichtig! Ik weet nog niet of ik van deze trend ga gebruik maken, misschien wel voor thuis of naar het strand... Maar voor gewoon in het dagelijkse leven niet! Zeker niet naar school, want bij ons op school hebben ze al iets tegen spaghetti bandjes en zeggen ze al rap dat iets te kort is of strand kledij is. Dus dan moet ik niet met een doorzichtige blouse aankomen!! ;D Maar een doorzichtige rok waar je dan een short onderaan doet of een hemd dat wat doorzichtig is, lijkt me wel tof!

Wat vinden jullie van de trend? Zouden jullie het zelf aandoen?
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Heb een see through bousje van H&M, wel lekkker voor in de zomer, al draag ik er wel een hempje onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind transparant echt heel mooi! Maar ik draag er ook een hempje onder! Wat wel weer leuk is is dat ik ook een wit blousje heb en daaronder kun je dus eigenlijk alle kleuren hempjes doen en heb je steeds een nieuwe outfit:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt heel tof, ik wil nog een doorzichtig topje en blousje!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...