maandag 28 mei 2012

Trend: Neon

Hyee!
Vandaag wil ik het met jullie hebben over de zomer/lente trend: Neon! Je vind het in verschillende dingen terug, en ik wil het jullie tonen. Mijn mening erover zeggen ga ik ook doen! Vertel mij zeker wat jullie van de neon kleurtjes vinden! Want de meningen zijn echt verdeeld! Laten we maar beginnen!
Je vind heel wat neon kledij!

Neon kleurtjes, allemaal bij elkaar, misschien wat overdreven? Natuurlijk is dit hoe het er op de catwalk uitzien! En meestal doen mensen dat zo niet in het dagelijkse leven aan...


Deze stukken vind ik echt niet mooi, de modellen zijn schraal mager en de kleding is iets of wat 'goedkoop'.


Beetje bomma-achtig misschien? Neen iets voor mij! Lange rokken met van die kareau truitjes...

Basic Mini Skirt Pull&Bear €7,99

Dit vind ik dan weer wel een leuk kledingstuk! Het is niet echt neon, maar gewoon een opvallend kleurtje... 
Elastic tube skirt Pull&Bear €12,99
Ook dit is meer zacht opvallend. En niet echt neon. Persoonlijk zou ik meer van die dingen aandoen dan echte neon...
Zara Pantalon €39,95
Dit is al wat meer neon. Het is in de zara bij de vrouwen en dus niet trf... Het is dan ook weer gecombineerd met een neon blousje en dat vind ik er wat over gaan. De broek opzich zie ik mensen nog echt dragen! Alleen ik niet... Ik ben meer van de pastel kleurtjes of gewone kleurtjes die niet schreeuwerig neon zijn!
Haksandaal Zara €59,95
Dit is wel echte neon! Met deze schoenen heb ik al veel mensen zien lopen. Zelf celebs doen ze aan!
Forever 21 €21,75
En om er nog een trend bij te nemen: de felle schoenen bij andere felle kledingstukken!

Ook vind je heel wat nagellakjes in neon kleurtjes! 
China Glaze is zelfs met een hele neon collectie gekomen! Verschillende blogs hebben al swatches waaronder een blog die ik al een hele tijd volg: Nails By Laura Klik dus daar even om de swatches te zien!


Hier zitten echte neon-neon kleurtjes bij, maar ook iets minder neon. Zoals de 2 laatste en de 2 eerste. Die vind ik heel mooi, maar dat geel en groen is wel té neon.

Ook essie heeft neon lakjes:


Deze lakjes spreken me zeker en vast wel aan! Ze zijn fel, maar niet echt schreeuwerig neon!

En nog heel wat andere merken!
Dit artikel deed misschien een beetje pijn aan de oogjes ;) Ik weet niet goed wat ik van de trend vind... Ik vind het wat te veel, ik ben niet echt zo voor de neon... Neon nagellak kan nog mooi zijn, in maten, maar wel alleen als je je nagels kort knips... Ja, nagellak daar kan ik nog wel wat mee leven als je niet overdrijft. Maar ik denk niet dat ik echt een neon kledingstuk zal kopen... Weet vind jij?
xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Ik hou echt van deze felle trend!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mm, ik vind het soms een beetje té, maar het kan leuk zijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. neon nagellak vind ik sowieso echt super! je lijkt er ook lekker bruin door in de zomer! maar qua kleding weet ik het niet zo, ik vind 1 neonitem wel leuk maar niet een neonbroek + neonshirt etc. Leuk artikel! ik ga jullie blog volgen! follow back:$? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...