woensdag 6 juni 2012

E.L.F Wishlist

Mijn zus en ik gaan binnenkort waarschijnlijk een bestelling doen bij E.L.F, we gaan super veel bestellen (omdat we nooit online shoppen dus dit is de enige keer of zo) zodat we samen aan €75,00 komen (want dan zijn er gaan verzendkosten). Ik ben nu veel aan het uitkiezen, en er verdwijnt veel uit de lijst, maar er komt ook veel bij... Maar dit is mijn voorlopige lijst. En ik dacht dat het wel tof zou zijn om te tonen wat ik heb! Ik zit nu aan stipt 30 euro, met mijn zus erbij komen we aan 75 euro.
Dus laten we beginnen met de lijst! Zoals ik zei is het een voorlopige lijst, want ik wil echt de juiste producten uitkiezen! Als jij ooit al bij E.L.F hebt besteld, zeg dan zeker je favorieten!!
 Een palet met 32 kleuren oogschaduws, in de kleur: everyday basics. €6,00
Waterproof eyeliner  €1,00
Duo oogschaduw Butter Pecan €1,00
 Blush van de studio lijn in Tickled Pink €4,00
 Duo oogschaduwcrème in Sugat Cookie €1,00
 Een doosje met driehoekige sponsjes €1,00
 Lip stain red carped €4,00
 Purple Pleaser €2,50

 Oogschaduw in Etherial €1,00

Ooglid primer €1,00
 Gekleurde lippenbalsem in Mellow Melon €4,00
Fushia €2,50
 Transparante mascara voor wimpers en wenkbrauwen €1,00

En dat is mijn lijst, ik weet nog niet of ik al die producten koop, misschien ga ik van die oogschaduw met 4 kleurtjes nog andere kleuren kiezen, ik weet het nog niet goed.
Maar als je dus al eens besteld hebt zeg dan wat je favoriet is en zeg wat je helemaal niet goed vind (dan weet ik dat ik het niet moet kopen!).
xoxo Roos


BTW: het is nog niet zeker dat we gaan bestellen, we maken gewoon al een wishlist voor als... Misschien duurt het ook nog een tijdje, maar misschien bestellen we binnenkort al en komt er een shoplog / unboxing van!

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien!
    Het lijken me fijne spulletjes allemaal :-)
    Ik wil binnekort ook misschien een bestelling plaatsen bij E.L.F!
    Liefs^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat woren veel spulletjes dan, ben al benieuwd naar de reviews :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ;) We willen aan de 75 euro komen, en het is toch een van de enige keren dat we zullen bestellen, dus we nemen het serieus ;) Als ik eerlijk moet zijn zou ik gewoon heel de site willen hebben!!

      Verwijderen
  3. leuk! ik heb best veel dezelfde producten! ik vind de oogschaduws van ELF fijn! ze zijn goed gepigmenteerd, ook die lippenbalsem met kleur in dat potje voor 4 euro is echt heel fijn, geeft ook een mooie kleur af (ik heb zelf een roze rode). En de nagellakjes zijn ook leuk! Supergrote bestelling heeee alvast veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil wel oogschaduw bestellen daar, maar weet niet hoe de pigmentatie is... Hoop dat jullie gaan bestellen :-) Hele leuke wishlist, purple pleaser heb ik ook al eens bekeken op de site.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...