donderdag 14 juni 2012

H&M outfits #3

Hyeee allemaal,

Ik heb nu momenteel al 2 examens achter de rug (van de 13..) en ik vind eventjes tijd om te bloggen! Omdat collages van outfits maken het liefste is wat ik doe, is er vandaag weer een H&M outfits - artikel! Ik heb er lekker zomerse outfits van gemaakt, hoewel het daar nog een beetje te koud voor is!

Ook leuk dat h&m mee doet met de tribal print, zoals je hieronder in het rokje kunt zien. De oorbellen en de schoenen vind ik echt superleuk!
Voor meer outfits, klik 'meer lezen'


In de volgende outfit zie je weeral een tribal print, en ook deze outfit vind ik tof geworden. Het tribal print-bloesje is wat losser en zou je in het alombekende 5euro-rokje kunnen steken met zo'n poefeffect (hoe noem je dat?)  Het armbandje vind ik ook echt heel mooi, het heeft zo van die diamant-steentjes! De outfit kun je niet alleen overdag dragen, maar ook naar een feestje, want door het zwart en het zilver en de hoge hakken is de outfit toch ook wel chiq!

De laatste outfit heeft (helaas) geen tribal print, maar heeft dan wel een andere leuke print met foto's. Echt een topje dat supergoed bij de zomer past! Dat in combinatie met de rood-oranje short vind ik een geslaagde combinatie! De blazer heeft een speciaal kleur. Die zou ik denk ik nooit dragen, maar bij deze outfit vond ik hem wel passen! Maar toch vind ik deze outfit de minst mooie van de 3.

Mijn voorkeur gaat deze keer uit naar de eerste outfit, en op de laatste plaats de derde outfit! 
Wat vinden jullie van de outfits?
& Hebben jullie eigenlijk ook examens?

xx Laura

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...