maandag 25 juni 2012

Tag: Hoe nep ben jij?

Waarom ik de laatste dagen zoveel blog tegenover Laura? Ik heb sinds vrijdag namiddag gedaan met de examens, maar Laura heeft  haar laatste examen dinsdag pas!! ;o

Ik vind het altijd leuk om tags te doen! Ik weet niet waarom, maar ik vind het leuk! Deze keer kwam ik een hele grappige tag tegen! Hoe fake ben je? Het zijn allemaal vragen die te maken hebben met wat jou fake maakt. Ik vind mezelf niet echt fake, dus ik denk dat veel vragen 'negatief' beantwoord worden... Maar het leek me leuk om het een keertje te doen!
Bron van de foto
Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 
Nee! Ik zou het ook nooit doen! Het maakt je...nep... en dan ben je gewoon niet meer 100% jezelf! Ik ben er ook nog veel te jong voor om nu al cosmetische chirurgie te ondergaan!
Bron van de foto (dit is de minst erge foto van haar dat ik kon vinden, omdat ik jullie geen complete horror wil voorschotelen!
Gebruik je valse wimpers?
Nope, ik heb ze niet, ik heb ze niet nodig! Ik gebruik nog niet eens mascara ;) Ik ga het (mascara) later wel gebruiken hoor! Ik vind dat ik van mezelf al heel lange wimpers heb!

Draag je extensions? 
Ook niet, Het lijkt me super leuk om van die clip extensions te hebben, maar ik heb moeilijk haar. De ene dag ligt het redelijk stijl en de andere dag krult (een slag/golven) het super hard... Ik vind het er ook al rap over gaan.
Bron van de foto
Gebruik je iedere dag make-up? 
Ja, dat wel! Ik gebruik iedere dag een fond de teint mousse. Ik heb nogal last van puistjes en wil het daarmee camoufleren. Ik gebruik het dus ook niet over heel mijn gezicht! Ik gebruik soms ook nog consealer voor als ik wallen heb. En héél soms, maar dat komt niet vaak voor, een lipstain. Maar dat is zo'n lipstain van catrice in de kleur 'Don't call me a prinses' en dat is zo'n kleurtje: My lips but better!

Kun je nog zonder make-up? 
Ik denk het wel, al vind ik het wel stom als ik een puistje heb dat al wat meer opvalt, dan wil ik dat wel even camoufleren... Maar mijn wereld zou niet instorten als ik het niet mag gebruiken hoor! Ik loop eigenlijk heel vaak heel natuurlijk rond. En soms gebruik ik niet eens iedere dag make-up omdat ik er geen zin of geen tijd voor heb ;)

Draag je nepnagels? 
Nee! Die zijn helemaal van mij! 

Verf je je haren? 
Nope, ik zou niet weten waarom... Ik ben tevreden met mijn haarkleur! Ik heb er nooit over nagedacht of ik het zou doen!
Blue Hair Katy Perry
Bron van de foto
Ga je onder de zonnebank? 
Nee dat niet! Ik bruin eigenlijk redelijk vlot en snel (als ik een namiddag in de zon lig ben ik mooi gebruind) en ik vind het op deze leeftijd ook nog veel te vroeg om daaraan te beginnen!

Gebruik je selftanners? 
Nee dat ook niet, om dezelfde reden als hierboven: ik bruin redelijk snel.

Heb je tattoo's?
Nee. Ik heb er geen behoefte aan. Ik ben er ook niet tegen hoor! Een bestaan heel mooie en subtiele tattoo's die ik zeker en vast mooi vind!
Tumblr_lqao7ctqso1qm37w7o1_500_large
Bron van de foto (het is niet dat ik deze tattoo wil, ik vond deze foto gewoon mooi!)
Heb je piercings?
Nee! Piercings is niets voor mij! Ik moet het echt niet hebben!

Zo, dat was de tag! Je mag altijd jou antwoorden in de comments zetten, of een link naar jou blog met de antwoorden van de tag!
xoxo Roos

Copyright: de vragen kan je kopiëren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...