woensdag 4 juli 2012

Catrice Limited Edition: Cucuba

Catrice komt weer met een nieuwe limited edition op de markt! Genaamd Cucuba! Een hele toffe en kleurrijke collectie, voor een heel betaalbare prijs! Catrice is gewoon verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister. De collectie zal te koop zijn van half augustus tot half september! Nog even wachten en dan stormen naar die winkel! Laten we de producten eens bekijken die in de collectie zitten!

C01 Sunny Side, C02 Reggaeton, C03 Salsa Cubana, C04 Havana Drum en C05 Take It Mint.
Ze kosten, zoals alle lakjes van catrice, €2,49. Heel betaalbaar en echt de moeite waard voor zulke mooie kleuren! Ik vind ze allemaal erg mooi!
Een bronzing poeder! Hij kost €4,49 en is super mooi! Ik vind het doosje ook heel tof, met die vrouw op de voorkant! Heel tof gedaan! Ik zie ook veel glitter ;)

C01 Sunny Side, C02 Reggaeton, C03 Salsa Cubana, C04 Havana Drum en C05 Take It Mint. Weer dezelfde kleuren als je nagellak, vind ik altijd tof dat het dezelfde kleuren en namen zijn ;) Deze losse oogschaduws kosten €2,99 per potje!
C01 Salsa Cubana en C02 Be All Smiles. €3,99. Hele toffe lipsticks! De kleuren zijn redelijk origineel en met veel shimmer! Past heel mooi bij de collecitie!
En dan nog deze eyeliners! C01 Take It Mint en C02 Reggaeton. Weer die toffe namen! Voor €2,99. 
En dat compleet de collectie dan! Een collectie met hele mooie producten aan een fijn prijsje!
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Ik vind alle producten leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collectie! Die nagellakjes van catrice kosten toch altijd 2,49 ? Of ligt dat aan mij ?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, verkeerd getypt! Dankje om het even te zeggen! ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...