woensdag 15 augustus 2012

Favoriete muziek Augustus 2012

Ik weet dat augustus nog niet gedaan is, maar ik ben toch al begonnen met mijn favorieten lijst van deze maand. Aangezien ik weer heel wat liedjes heb die ik prachtig vind. Ik wil ook even zeggen, dat niet al mijn muziek even nieuw is altijd, het is gewoon muziek dat ik die periode vaak luister, niet dat ze per se uit die periode komen :) Dus laten we beginnen met de nieuwe lijst van deze maand!
( Ze staan niet van goed naar slecht of andersom, ik heb zo gewoon in een random volgorde gezet! Dat is trouwens elke keer het geval!)

1. I was here - Beyonce
Dit is gewoon een prachtig lied, het is super mooi en super mooi gezongen! Moest zeker in de favorieten lijst komen! Kon niet anders :)

2. Give your heart a break - Demi Locato
Dit vind ik ook een leuk liedje! Ik heb het nog maar net op mijn Ipod gezet, maar ik vind het zeker en vast mooi. En trouwens, wat een mooi haar ;o



3. Move in the right direction - Gossip
Heel mooi liejde, maar ik moet zeggen dat ik heel de tijd aan one direction denk ;) Zeker als je Direction ziet staan in de videoclip! Sorry, kan er niks aan doen. Maar echt tof lied!

4. Titanium ft. Sia - David Guetta
Dit is natuurlijk ook een favoriet, al iets ouder, het staat al super lang op mijn Ipod, maar toen mijn nicht kwam luisterde we er weer naar en ik vind het terug helemaal tof!

5. Lego House - Ed Sheeran
Tuurlijk moest deze erbij! En ook de volgende van Ed Sheeran!

6. The A team - Ed Sheeran
Dit vind ik ook een geweldig lied! Bij de twee liedjes van Ed Sheeran kan je zo gewoon wat neer zitten en wat rondkijken en gewoon niks doen ;) Maar ook heerlijke nummers om gewoon bij te bloggen ect.

7. Eye of the tiger - Survivor
Ja, het nieuwste lied van heel de lijst haha ;) Ik vind dit zo'n geweldig lied! Echt hilarisch!

8. Torn - Natalie Imbruglia
Ook dit lied is niet zo nieuw meer, maar nog altijd super mooi! En stiekem luister ik de versie van one direction nog vaker ;)

9. Skyscraper - Demi Lovato
Een super mooi liedje! Echt prachtig, en ze zingt het ook heel mooi!

Zo, dat was mijn lijst voor Augustus weer! Ik weet dat het vroeg is, maar ik had weer zoveel nieuwe muziek dat ik hem al weer wou maken, ik ben namelijk compleet verlsaafd aan muziek!!
x Roos

5 opmerkingen:

  1. I was here is echt een prachtig lied! ik luister nu veel naar drunk van ed sheeran :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Heb het beluisterd en op m'n Ipod gezet :)

      Verwijderen
  2. Hele leuke nummers! je hebt een leuke muziekstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben net verlfd gewordn op al die nummrs! ga ze allemal op de ipad zettn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik dacht altijd van demi lovato: "oh weer een disney ster die wil doorbreken met een zangcarrière", maar nu ik haar nummers hoor vind ik ze eigenlijk heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...