dinsdag 7 augustus 2012

Guestpost on Beautyandnerd

Een guestpost dat ik schreef op beautyandnerd:

Deze keer is het niet Lieselot die een artikel schrijft, maar ben ik het! Roos van Fashion Section, aangenaam! Hoe kom ik hier terecht? Wel Lieselot (de eigenaar) is mijn nicht! Ze vroeg me of ik niet eens een artikeltje kon schrijven op haar blog, en dat doe ik met alle plezier! Waarover ga ik het nu hebben? Wel over de zomer! Wel geloof het of niet, het is zomer! Ookal kunnen we dat niet altijd waarnemen, we gedragen ons zomers!




Het is nu zomervakantie, tijd om te ontspannen, met vriendinnen af te spreken en te doen wat je tijdens het schooljaar niet kan doen! Deze zomer werkt het weer immers niet zo goed mee! En wat doe je dan? Voor vele is het antwoord: "mij vervelen" maar dat wil ik niet horen! Hier een paar tips:

- Je wil lekker naar het strand met vriendinnen, maar het weer zit niet mee-
In plaats van naar het strand te gaan kan je evengoed naar een zwembad gaan! Zoals sportoase hier in Leuven. Extra leuk is dat het water niet zo koud is en dat er ook glijbanen en andere attracties zijn!
- Je had deze zomer gehoopt op dagen aan een stuk zonnen, maar de zon komt er niet door-
Wel, er zijn deze vakantie altijd een paar dagen dat de zon toch schijnt, ga dus vanaf het moment dat je de zon ziet naar buiten en ga zonnen! Het is niet omdat het gene week aan ene stuk prachtig weer is dat je niet voor 1 dag kan genieten!

- Fruitsla en ijsjes maken met vriendinnen, zit er deze zomer niet in...-
in plaats van fruitsla en ijsjes kan je ook gaan voor cakejes en chocolademelk! Extra leuk is dat je de cakejes super kan versieren!
- Dan schijnt de zon eens en dan verbrand ik mezelf -
Ja, dat betekend dat je niet (genoeg) zonnecrème hebt gesmeerd! Vergeet NOOIT zonnecrème! Maar daar is het nu te laat voor, ga rap uit de zon en neem een douche. Smeer jezelf goed in met zonnecrème en ga de volgende dagen niet meer in de vlakke zon zitten.

- Het regent, en regent, en regent maar!-
Wel in plaats van een dagje aan het strand te zitten kan je als het regent ook gewoon naar de cinema gaan met je vriendinnen! Of thuis ene marathon houden van je favoriete serie! Maar popcorn, pak wat chips of eender wat! Je kan er een hele girls night van maken! Maar zelf je eten voor die avond, en als het dan mislukt spring je op je fiets en ga je in de regen naar de frituur. Dan kan je lekker warm onder een donsdeken kruipen!
Conclusie: binnen valt ook heel wat anders te doen dan zomaar voor de tv/pc zitten! Ga naar vriendinnen of nodig vriendinnen uit en maar er een super leuke dag/nacht van!
x Roos

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je dat voor je nicht doet! hebben jullie een sterke band? en zijn jullie even oud?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we zijn goede vriendinnen en nee Lieselot is 1 jaar jonger dan mij (eigenlijk een half, maar zij komt uit '98 en ik uit '97).

      Verwijderen
  2. heel fijn artikel! ook mooi verzorgd met de foto's. het weer begint toch al wat te beteren, gelukkig! heb dan toch al zon gezien deze zomer, maar zit nog altijd met bleke beentjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...