zaterdag 25 augustus 2012

Tag: Before I Die

Na een tijdje weg geweest te zijn, ben ik terug met een tag! Waarom we niet veel geblogd hebben? Wel, Laura is een week bij mij blijven slapen en we hebben gewoon leuke dingen gedaan, op het pleintje in de wijk gezeten, fruitsla gemaakt, cake gebakken, 's avond ons eten gemaakt en ons doodgelachen! Dankzij mijn fantastische regels konden we niet naar de sportoase, maar goed het was heel fijn!

Ik heb nog een nail art voor jullie, maar aangezien mijn zus op vakantie is en het fototoestel heeft meegenomen kan ik dat nog niet online zetten voor woensdag, andere berichten maken is ook moeilijk zonder fototoestel...

Nu verder met de tag, vele mensen hebben hem warschijnlijk al zien langskomen! De 'before I die' tag. Het komt erop neer dat je naar weheartit.com gaat en zoekt naar 'before i die' foto's en de foto's eruit kiest die jij wilt doen voor je sterft. En dit zijn degene die ik wil doen:
Tumblr_m99rln8ef61rontbso1_500_large
Het klink voor sommige misschien raar, maar ik heb nog nooit gekampeerd! Ik heb zelfs nog niet eens in een tent geslapen in de tuin of dergelijke! En ik zou het super fijn vinden om dat gewoon gezellig met een hele hoop te doen! Aangezien ik me er niets bij kan voorstellen kan het ook niet tegenvallen, dus... ;d
149815125075120822_ccvzwxdt_f_large
Deze lijkt mij super leuk om te doen! Gewoon om te zien waar je dan in de leven staat. Al denk ik langs de ene kant dat er niets boeiend in de brief zal staan of dat ik niets te vertellen heb. Aan de andere kant kan het ook zijn dat ene een half boek is dat ik neerschrijf, maar ik denk dat ik ooit zoiets zal proberen!
149815125075120810_qccinyee_f_large
Haha toen ik dat zag langs komen dacht ik: ja dat is 'em! Dat moet toch gewoon leuk zijn? Om bij een klootzak of een echt b*tch zo'n drankje in hun gezicht te gooien! Zalig ;d
427472_186223454825961_1359606794_n_large
Ja, ik wil kinderen! Natuurlijk nu nog niet, maar het lijkt me super om een klein kindje te hebben dat 'mama' tegen je kan zeggen. En dat dan samen met een super lieve man die goed voor mij en hun zorgt ;d 
Uhu, ik heb one direction infection, ik ben een direction, ik vind ze amaZAYN, fabuLOUIS, BrilLIAM, phenomeNIALL en extraordinHARRY, kies wat je wilt! Ik wil ze ontmoeten, ik wil ze hier in België... punt.
423655_169522716496035_1032672548_n_large
En het liefst van al wil ik gewoon gelukkig zijn, ik wil gewoon in het algemeen een gelukkig mens zijn.

x Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...