zondag 23 september 2012

Requests

Hallo!
Jullie merken waarschijnlijk dat we steeds minder bloggen en wij merken zelf ook aan onze pageviews dat jullie minder komen kijken... We hebben nu ook terug school, dus elke dag bloggen dat gaat er zeker niet van komen! We proberen wel goed te bloggen, maar school en hobby's combineren met bloggen en andere dat is moeilijk. Ik moet zeggen dat ik wel vaak op de computer kom en dus nog wel tijd over heb, maar meestal heb ik ofwel echt totaal geen inspiratie, zo dat ik wel wil bloggen en dat ik eraan denk, maar dat ik geen onderwerp vind... En als ik dan ga bloggen dan komen er ook maar zeverartikels uit ;) 

Dus: Wij vragen aan jullie om requests te sturen! Wat wil je weten? Waarover wil je tips? Heb je vragen over iets? Misschien kunnen we een q&a doen? Laat maar achter!

Zo houden we de blog leuk voor jullie om te lezen (omdat we dan zeker weten dat het jullie interesseert) en word de blog niet langer verwaarloosd ;d

We kunnen jullie geen zoveel-keer-in-de-week-ding geven waarop we artikels schrijven, wat dat is allemaal moeilijk bij te houden... We bloggen gewoon voor ons plezier en anders word het zo 'je moet nu bloggen!' en is het niet meer leuk!

x Roos en Laura!

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...