vrijdag 5 oktober 2012

Review: Schwarzkopf Oil Miracle Light Finishing Treatment

Ik heb nog eens een review voor jullie! Van een product dat ik een tijdje geleden gekocht heb en nu goed heb kunnen uitproberen. Een collega van mijn mama had dit product en zei dat ze het heel fijn vond. Ik heb het dan eens mogen uitproberen en dan zijn we het gaan kopen.

Ik heb het over de Light Finishing Treatment van Schwarzkopf! Er is er ook eentje voor zwaarder haar (dan staat er niet light finishing treatment, maar iets anders dan light). Dat flesje ziet er iets donkerder van kleur uit. Aangezien ik heel dun en licht haar heb was deze voor mij bedoelt! (met licht bedoel ik niet de kleur natuurlijk).

 Het komt in zo'n doosje, maar het is wel handig te herkennen want op de rechter zijkant staat een afbeelding van het flesje in origineel formaat.

 Dit is het flesje, de olie voor zwaarder haar ziet er meer oranje uit. Ik vind het allesinds heel mooi verpakt! Heel netjes, en het flesje is heel handig te gebruiken!

Dus, waar dient het nu voor? Wel, ik heb wat golvend achtig haar (als het regent begint het wel eens te krullen) en ik heb vaak het probleem dat mijn haar enorm pluist, vooral vanonder. Als je krullen of golven kamt begint dat meestal ook te pluizen. En deze olie zorgt ervoor dat je haar gewoon mooi glanst (zonder vet te lijken) en gewoon minder pluist. Voor mensen met echte krullen (niet zo'n golvend beach achtig haar als ik) : de olie zorgt er ook voor dat je krullen er mooi uitkomen en er lekker gezond uitzien. Op de foto hieronder zie je nog meer uitleg.

En hoe gebruik je het dan?
Nadat je je haren gewassen hebt, breng je een 2 tot 3 druppels van de olie op je haar (dat handdoek droog is, met andere woorden dat het water er niet afdrupt, dat je het was afgedroogd hebt met je handdoek). Wat ik meestal doe is gewoon mijn haar droog maken met de handdoek, dan doorkammen (en schudden xd) dan de olie erop, wat inkneden en dan terug kammen.

Ik vind het een heel fijn product, het zorgt er echt voor dat je haar minder pluist en meer glanst. M'n haar ziet er ook veel gezonder uit met de olie! Het is ook een handig flesje, je moet namelijk maar een paar druppels op je haar doen en dat is soms nogal moeilijk uit een flesje te krijgen. Maar deze dop zorgt er echt voor dat je druppel per druppel kan uitgieten. Verder ruikt de olie ook geweldig! Het heeft echt een lekkere, frisse geur! De prijs weet ik niet meer (shame on me) en als ik het opzoek zie ik allemaal verschillende prijzen. Maar ik denk dat het wel meeviel. het is ook een flesje van 100ml en geloof me je doet er echt lang mee! Ik heb het nu een maand of 2,3 en er is echt nog niet zoveel uit (zoals je ziet op de foto).

Het verzorgt m'n haar mooi, het ruikt geweldig, het is een handig flesje en het kost geen fortuin. Wat wil je nog meer?!

xoxo Roos

1 opmerking:

  1. dat lijkt me heerlijk! mijn haar gaat ook snel pluisen hahaa ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...