donderdag 22 november 2012

GRATIS: Nivea Body Lotion onder de douche


11  



Vandaag even een klein artikel om jullie een tip te geven ;) Je kan namelijk een proef verpakking krijgen van de nieuwe producten van nivea. Dat zijn 2 body lotions die je onder de douche gebruikt. Super handig lijkt mij, want de meeste van ons hebben denk ik geen zin om na het douchen ons nog in te smeren. Maar het wordt wel steeds kouder en dat betekend dat onze huid droger wordt!

Het zijn twee producten, eentje voor de normale huid en eentje voor de droge huid. Het lijkt me ideaal om de gewone te gebruiken en op extra droge plekken de andere... Behalve dat je in het algemeen het hele droge huid hebt natuurlijk...



Er worden elke dag 15.000 verpakkingen weggegeven. Hoe lang de actie loopt weet ik zelf nog niet, ik heb er vandaag ook pas over gehoord en toen waren de exemplaren van vandaag al op... Maar morgen probeer ik opnieuw en als ik ze te pakken krijg zal ik ze zeker reviewen!
Hier is de link: http://bit.ly/NiveaOnderdedouche


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...