zondag 9 december 2012

Examens...

Ja, wat een stom woord! Het zijn weer examens... Wat natuurlijk ook betekend dat bloggen er voor een tijdje niet gaat inzitten ;( School komt toch even voor, examens zijn heel belangrijk en bloggen is een soort afleiding tijdens de examens. Daarom zeg ik jullie nu dat we een tijdje niet gaan bloggen, anders voelen we ons weer slecht dat we zo lang niet bloggen...
Veel leren, veel stress, weinig slapen... Het hoort er allemaal bij ;) Deze keer word het voor mij (Roos) nog net iets meer stress. Dit jaar is namelijk het eerste jaar dat ik met de bus naar school ga en ik stress me nu al dood dat mijn bus te laat komt!

We hebben allebij de dinsdag ons laatste examen. En wat we elke keer doen: na het laatste examens komt Laura naar mij en blijft ze slapen. Doen we echt altijd! Gewoon tof, even rustig na de examens....

En vanaf dan kan je dus ook weer blogberichten verwachten!
Hope you feel beautifull today,
Roos en Laura

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...