dinsdag 4 december 2012

Nagellak Collectie (update)

Vorige keer zag mijn nagellak collectie er nog wat anders uit, aangezien er dus wel wat veranderd is, wil ik jullie een update geven! Een de tools en extra spulletjes is er niet veel veranderd, maar ik heb er een rekje bij!
Vorige keer hingen er dus 2 van die rekjes, en nu zijn het er 3! Het ziet er smaller uit, maar dat ligt gewoon aan de foto hoor! Deze keer heb ik ze ook op kleur gesorteerd en niet op merk.

Het merk waar ik het meeste van heb ik denk ik nog altijd catrice, het is een fijn merk omdat het helemaal niet zo duur is, maar ze hebben altijd hele mooie kleurtjes en ik vind de potjes er gewoon mooi uitzien. Tegenwoordig koop ik niet zoveel nagellak meer omdat ik ofwel al heel wat kleurtjes heb ofwel omdat de rekken altijd zo leeg zijn.

Ook van o.p.i heb ik er een paar, een witte voor french manicure, een zilvere shatter, teenage dream van katy perry en een mooi rode. Nog een 'chique' merk is Jack Wills, dat bracht mijn papa uit londen mee, echt een super mooi merk! Daarvan heb ik een gouden en een turquoise. Verder heb ik ook meer essence dan ik verwacht had. Maar dat zijn meer de basiskleurtjes die in dan gebruik in een nail art voor details. De kleur rood/roze overheerst ook, maar van blauw/groen heb ik ook wel aardig wat!

Mavala is ook zo'n merk dat ik heel fijn vind, ook niet zo prijzig, maar wel super fijn! Droogt echt snel! Daarvan heb ik waikiki orange en bronze green. Verder nog wat lakjes van gosh, yves rocher, h&m, tcw,...

Als jullie een bepaald kleurtje zien waarvan jullie willen weten hoe dat 'ie noemt, laat het maar achter in de reacties!

xoxo Roos

Trouwens, Laura blot tegenwoordig niet veel omdat haar computer is gevallen en haar scherm half kapot is. Ze kan nog wel op het internet op haar ipod en soms op haar computer, maar om te bloggen lukt dat niet. Daarom dat ze tegenwoordig zo goed als niet blogt... Just so you know!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...