maandag 14 januari 2013

Catrice It's All I Can Blue

Heey!

Onlangs (wel, eigenlijk al 3 maand geleden) was het mijn verjaardag. Een goede vriendin van mij heeft me toen een paar lakjes cadeau gedaan, en gisteren vond ik het eens tijd om dat leuke blauwe kleurtje is te proberen op mijn nagels. Catrice is al mijn favoriete budjetmerk, maar ik vind ook dat het steeds beter en beter wordt.


Zoals iedereen wel weet, heeft catrice de lakjes allemaal een beter borsteltje ed gegeven, maar ook de dekking van dit lakje vind ik geweldig! Ik heb op elke nagel 1 gewone laag aangebracht en dat is alles wat nodig was voor de dekking.
Op de foto had ik het zelfs al een nacht op, dus ook chipt hij niet zo snel als nagellak gewoonlijk bij me doet.


De titel van het lakje is It's All I Can Blue, wat ik een hele leuke naam vind, maar wat ook gewoon heel goed bij het lakje past. Ik vind de verpakkingen van catrice altijd leuk omdat ze niet zo kinderachtig zijn en er dus helemaal niet goedkoop uit zien.

Catrice nagellakjes kosten 2,49 euro.

xx
Laura


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...