vrijdag 18 januari 2013

Favoriete muziek Januari 2013

Ik weet dat het helemaal niet het einde van januari is, mar ik wou toch dit artikel al maken. Omdat ik nu in een korte tijd heel wat 'nieuwe' nummers heb (niet nieuw in de zin van, ze zijn nu uitgekomen, maar in de zin van ik luister er nu heel veel nar, of ik heb ze nu pas ontdekt of gevonden). En omdat tegen het einde van januari deze lijst praktisch hetzelfde zal zijn, maak ik dit artikel nu maar ;)

Jonathan Clay - Heart On Fire


Als eerste, dit liedje uit de film LOL, ik vind het een geweldig lied. Heb de film LOL een hele tijd geleden gezien, toen nog in het Frans, want de originele is Frans. Nu had ik 'm gezien in het Engels. Ik moet zeggen dat in het Frans sommige scènes leuker en grappiger zijn, maar in de Amerikaanse zitten wel knappere jongens. Maar goed, dit liedje: super mooi!


The Big Bang - Rock Mafia

Dit liedjes kende ik al langer, maar heb ik eindelijk gevonden dankzij de film LOL, daarin word het afgespeeld. Ik hoorde dit lied altijd op de radio ofzo, en nu heb ik er eindelijk eens gezocht ;) Geweldig lied gewoon!

Little Mix - Always Be Together


Little Mix heeft nu een heel nieuw album, en dit liedje is gewoon f*cking prachtig!

Auburn - Perfect Two


Ook dit liedje had ik een tijd geleden gehoord, ik vond het super mooi maar wist niet hoe het noemde. Ik zocht er ook niet echt naar, overlaatst stuurde een vriendin dit door en ja, super mooi eh ;)

Jennifer Lopez ft. Pitbull- Dance Again


Zalig lied!

Bloodhound Gang - The Bad Touch


Het liedje is super leuk, de videoclip is f*cking hilarisch... wat wil je nog meer ;) Ook dit hoorde ik altijd op de radio, overlaatst kwam ik er langs en ja...

xoxo Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...