vrijdag 11 januari 2013

Goede voornemens 2013

*Onder contact vind je nu ook onze twitter, instagram e.d.!*

Heeeey!

Goede voornemens voor 2013.... ik heb er wel een paar gemaakt, maar sommige zijn meer om te lachen, en neem ik niet serieus. Ik vond het wel een leuk idee om die met jullie te delen :)

Tumblr_mfvpper2as1qgajuco1_500_large


Hier zijn een paar van mijn goede voornemens:


* Om gelukkiger te zijn:
- Meer chocolade eten
- Meer geld uitgeven  
=> hou ik hopelijk niet te lang vol

* Om gezonder te zijn:
- Meer fruitpap eten (zo lekker!)
=> eentje om vol te houden
* Om creatiever te zijn:
- Mijn kamermuur decoreren
- Minder op de pc zitten       
=> voor de 1e heb ik echt een goed idee, dus hopelijk
doe ik dat binnenkort en dan schrijf ik er nog wel een artikel over
* En voor de rest nog:
- Veel en veel lachen
- Bakken, Bloggen, dansen, zingen
- Nog meer lachen
Zo, dat zijn ze ongeveer!
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2013?
xx



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...