dinsdag 8 januari 2013

Nieuwe Producten Catrice 2013

Vanaf februari verdwijnen er weer een hele boel producten uit de rekken bij catrice, maar er komen natuurlijk ook weer nieuwe producten bij! Er zijn een paar compleet nieuwe artikelen en een paar nieuwe kleurtjes bij bijvoorbeeld de oogschaduws.  In dit artikel laat ik jullie even zien wat jullie kunnen verwachten van catrice!




Als eerste komt Catrice met een lijn van camouflage creams. Leuke potjes met een soort fond de teint mousse. Ze zine er heel tof uit en zijn in 3 verschillende kleuren verkrijgbar.

010 Ivory, 020 Light Beige, 030 Rosy Beige

Deze kosten €2,99, wat heel betaalbaar is voor een camouflage crème.
En dan iets heel tof! Catrice komt uit met bb cremes! Wat ik persoonlijk één van de toppunten vind! Ik wil altijd een bb creme kopen, maar meestal zijn ze toch nogal prijzig. En aangezien catrice er nu mee komt wil ik zeker eens gaan kijken!

010 Light Beige, 020 Rosy Beige, 030 Nude Beige, 040 Warm Beige

En deze voor maar €5,99. Als je kijkt naar andere bb cremes, die lopen vak op tot een 13 tal euros...
En dan nog iets totaal nieuws: een nude palletje. Zeker iets om naar te gaan kijken in de winkel.
010 All Nude. 
Dit palletje kost €4,99.
Dan een nieuwe gel eyeliner! Deze keer in het goud! Catrice heeft de gewone kleuren zoals zwart, bruin en paars achtig. Dan kwam 'ie met een zilvere (die mijn zus heeft) en nu ook met een goude! Ik vind het er spannend uitzien ;) Niet iets wat ik zelf zou kopen en dragen, maar toch echt super gaaf!

050 Black Jack with Goldie Hawn 
Nog steeds voor €3,99
En dan weer iets nieuw, catrice heeft al een oogschaduwbasis in een flesje. Nu komen ze uit met een gel oogschaduwbasis, in zo'n potje net als de gel eyeliners. Het ziet er veel belovend uit! Ik vind trouwens die potjes een hele leuke verpakking. Catrice is een budget merk, maar het ziet er allemaal niet goedkoop uit. Dat vind ik zo leuk aan catrice. Ik vind dat bijvoorbeeld essence er dan weer veel kinderlijker en goedkoper uitziet.
De prijs is €3,99
Dan nog iets tof. Oil Control Paper! Ik heb dat ooit al ergens zien liggen, toen heb ik het niet meegenomen. En nu zoek ik het altijd, maar ik vind het niet... Nu komt catrice ermee! Het zijn van die doekjes waarmee je op de huid kan deppen en dat neemt dan de olie op. Zodat je miner glans en dergelijke!
Voor €2,89
Zo, dat vond ik persoonlijk de tofste dingen waar catrice mee komt, omdat de meeste ook compleet nieuw zijn. Nu verder met de andere spullen die nieuw zijn. De meeste zijn nieuwe kleurtjes.



Nu dus voornamelijk de nieuwe kleurtjes in de normale lijnen.


Wat oogschaduwtjes van de normale lijn.
610 Mint of Change, 620 Inglorious Mustards, 630 Fancy A Coppa Tea?, 640 Don´t Touch My Mosserati!, 650 Petrol Shop Boys
Prijs: €2,89
En ook bij de quatro's zijn er wat nieuwe!
070 Mud Spencer & Coralle Hill, 080 Yellow Submagreen, 090 Before Or After Eight?

Deze kosten €4,59
En ook bij de wet&dry eyeshadows (baked eyeshadows) zijn er wat nieuwe.
070 Dr. Blueelittle, 080 Please Gold The Line, 090 Ninja Purples, 100 Glamourose

Deze voor €3,89
En bij de smokey eye setjes komt er nu ook nog een paarse variant:
060 You Did That 
voor €4,59

Dan heel wat longlasting oogpotloodjes:
020 The World´s Greytest, 080 These Blues Are Made For Walking, 050 Brown Town Girl, 030 Gold Shatterhand, 060 Moss Undercover, 040 Karate With Bronze Lee, 070 Blue Berrymore, 010 New Kids On The Black
Deze voor €2,39
Een nieuwe smokey eyes pencil
040 Petroling In The Deep. 
Voor €2,59
En ook deze lijn is er al, daar komt er weer eentje bij.
140 Chocwaves. 
Voor €1,99
En dan ook weer iets helemaal nieuw. Een eyeliner pen, de eerste. Een gewoon zwart kleurje om de lijn mee te starten.
010 Blackest Black. 
Voor 2,99
En dan weer wat nieuwe mascara's, allemaal met hun eigen effect:
€2,99 ; €3,99 ; €4,59 ; €4,59
En dan deze eyebrow gel:
Voor €3,99

En dan de lipglossjes, weer heel wat nieuwe kleurtjes!
010 Nude-Tritious, 020 Best Seller, Truth Teller, 030 Rose, Would You…?, 040 Like A Nude Life, 050 Sugar Crush, 060 Pink Up Your Life
070 Very Very Raspberry, 080 Love, Pink & Happiness, 090 Pink Before You Leave, 100 Peach On The Beach, 110 Tangerine Tango, 120 Litle Red Dress, 130 How Do You Dare To Wear?

Deze kan je kopen voor €2,99
En dan de lipsticks, die vind ik ook altijd zo mooi verpakt!
240 Hey Nude…, 250 Matt About Pink, 260 It´s A Matt World
Deze zijn verkrijgbaar voor €3,99
En dan deze reflecting concealer, deze is ook nieuw. En ziet er veel belovend uit!

001 Porcelain
Ook voor een prijs van €3,99
Deze compact powder is er ook weer in een nieuwe kleur
031 Warm Beige
Voor maar €3,99

En dere bronzing powder is er ook in een nieuwe kleur:
030 Medium Bronze
Ook voor €3,99

Amai, dat was dus alles! Hier heb ik even aan gezeten seg ;) Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel! Waar zijn jullie benieuwd naar? Ik dus naar de bovenste zaken! Die vind ik heel tof. 
xoxo Roos

1 opmerking:

  1. de BB cream en het absolute nude palletje lijken me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...