zondag 13 januari 2013

Room Decoration Ideas

Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft dat je je kamer te saai vind, en het een keer gezellig wilt maken, ik heb het alleszins heel vaak. Ik heb een paar leuke tips voor jullie om jullie kamer wat leuker te maken. Er zijn trouwens ook al verschillende vragen gekomen om eens een room tour te doen, ik zie dat wel zitten, maar ga volgend weekend een nieuw bed kopen (nu heb ik een hoogslaper) dus als ik dat bed heb en mijn kamer is helemaal hoe ik het wil dan zal ik misschien wel een room tour doen.

Laten we nu maar beginnen met de tips!
Als eerste lichtjes! Ookal is het geen kerst, lichtjes zijn altijd leuk en gezellig! Het geeft gewoon een leuke sfeer. Ook kaarsen en geurkaarsen vind ik geweldig, maar ik mag van mijn ouders geen kaarsen op mijn kamer... Deze kerstlichtjes haalde we bij de action, het is een soort net. Nu de kerstboom weg is, wou ik dat net aan mijn bed hangen, dit is het resultaat.

 Als 2de de memory jar! Ik besloot het dit jaar eens te doen. Al mijn leuke herinneringen opschrijven en in het potje steken, op het einde van het jaar kan ik dan alles kaartjes pakken en eens lezen wat voor leuke dingen ik dat jaar gedaan heb.
 Deze staat trouwens op mijn kast, naast een leuk schilderijtje dat mijn zus ooit is voor me maakte, en zo'n sneeuwbol ;)
 Ik maak ook super graag collages, deze giga collage heb ik een tijdje geleden gemaakt. Toen stond 'ie redelijk vol, maar nog niet te vol. Want mijn idee was om altijd als ik een nieuwe leuke foto of herinnering had of gewoon een leuke quote of iets dergelijke, om dat er dan telkens bij te plakken. Ondertussen staat 'ie al redelijk vol, maar er komt nog bij ;)
En wat ik ook altijd al mooi vind, is een quote op je muur. Pak gewoon wat oude tijdschriften en uit die bladen ga je dan letters knippen.
Plak die letters op je muur en voila je hebt een leuke quote staan. die van mij is 'Be yourself, everyone else is taken'.
 Als je toch al heel wat nagellak hebt kan je die op rekjes zetten, niet om ermee te pronken ofzo, maar gewoon omdat dat mooi is. Het geeft kleur aan je kamer! Deze komen van de ikea, het is eigenlijk om schilderijtjes ofzo op te zetten, maar ze werken echt perfect voor nagellak!
 Ook is het leuk om je pennen op je bureau in vaasjes te steken, deze vond ik bij ons thuis is vond ze wel mooi en besloot mijn pennen en al dat gedoe daarin te steken.
En verder moet je gewoon wat persoonlijke dingen aan je muren enzo hangen, hoe persoonlijker het word hoe leuker! Zo kan je aan iemand z'n kamer echt z'n persoonlijkheid zien, vind ik altijd leuk! Ik heb bijvoorbeeld aan mijn bed al mijn klasfoto's hangen van het middelbaar.

Hopelijk hadden jullie er iets aan! Een room tour komt er dus misschien nog aan, als dat lukt met foto's.
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke posts! die memory jar wil ik NU METEEN gaan doen! super leuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...