zondag 27 januari 2013

Season Bags

Heeey allemaal,

Een tijdje geleden vonden we in onze mailbox een persbericht aan van een voor ons nog onbekende webshop. De naam van de webshop? Season Bags.  Ieder seizoen hebben ze meer dan 100 tassen online staan, die je kunt kopen in de hele Benelux.
Nu wil ik jullie wat meer over de shop vertellen.

Tassen : Door op tassen te klikken kan je al eens een kijkje gaan nemen



Season Bags werkt vanuit Amsterdam, maar hun leren en suèdetassen komen van Florence. Toch zijn de tassen van Season Bags zeer betaalbaar. Season bags is al actief van 2009 en aangezien ze het laatste jaar weer met 30% gestegen zijn, is het ook lang nog niet het einde van deze webshop.
 De tassen worden verkocht in de Benelux zoals ik al zei. Je levering krijg je binnen de 3 dagen, en boven 50 euro, moet je geen verzendkosten betalen. Moest je niet tevreden zijn met je tas, kun je hem omruilen binnen de 15 dagen. 
 De webshop zelf is heel erg handig. Je kunt kiezen welk soort tas, maar je kunt ook een prijsklasse selecteren. Want de prijs van de tassen ligt van onder 29 euro tot en met 239 euro.

Nu even een paar van mijn favoriete  tassen: (ik heb een beetje van de verschillende prijsklassen gepakt
69.95 euro

139.95 euro 
 24.95 euro
39.95 euro



Morgen komen er trouwens nieuwe modellen online, en als je je abboneert op hun nieuwsbrief kun je 3 dagen eerder bestellen.

Ik vind dit echt een heel leuke webschop, en zou heel graag een tas bestellen! (spijtig genoeg zit ik wat krap bij kas :) )


xx
Laura


1 opmerking:

  1. wat een leuke tassen! die twee laatste vind ik het leukste, goede tip!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...