zaterdag 5 januari 2013

TAG: Get to know me

Sinds gisteren ben ik terug van Londen! Het was echt super fijn, veel gewandeld, maar het was heel leuk!
Ik had nog eens zin in een tag! Het is even geleden en ik vul tags graag in. Deze keer een iets persoonlijkere tag met gewoon wat random vragen. Er zijn verschillende tags met de naam 'get to know me' en dit is eentje dat ik tegen kwam dat ik wel leuk vond. Laten we direct beginnen!



Geboortejaar?
1997.
Hoe lang ben je? 
Ik ben een kleintje, 1m53? Zoiets ergens midden 50.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Mijn voeten doen pijn. Na 3 dagen Londen ontdekken kan dat ook niet anders.
Waar ben je op dit moment?
Op mijn kamer, ik heb een eigen laptop dus als ik op de pc zit is het op mijn kamer.
Single/relatie?
Zoals mijn vriendin Merel het altijd zegt, happy single! NIET forever alone ;)
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Oh dit vind ik altijd zo moeilijk! klein, spastisch (op z'n Leuvens: scheef), krullen, lacht veel.
Guy/girlcrush?
Zac efron! En euhm one direction is niet lelijk ;) Voor de rest gewoon random jongens die voorbij lopen die niet lelijk zijn ;) Eigenlijk elke film dat ik kijk 'Hmm die is niet lelijk'.



Wat zou je op dit moment graag willen?
Dat de vakantie langer duurt, nog maar 1 dagje en we moeten weer naar school.
Wat is je doel in het leven?
Goh, een doel? Ik ben 15 jaar dus het enige doel dat ik heb is goeie punten halen op school...
Waar ben je bang voor?
Hoogtes en achtbanen in pretparken.
Heb je je rijbewijs?
Nee. Ik ben 15 jaar...
Nagellak of lippenstift?
Nagellak! Ik weet niet op mijn lippen draag ik niet veel, meestal gewoon lippenbalsem.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer! Gewoon de frisse kleurtjes, de shortjes, het mooie weer, mijn verjaardag, de lange vakantie, veel afspreken met vriendinnen, op reis, naar het strand, zwemmen... Wat is er niet leuk aan de zomer?!



Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, maar het is nogal vroeg om daar nu al aan te denken ;) Laten we beginnen met iemand vinden ;)
Ben je een healthy-freak?
Nee, absoluut niet. Ik denk niet na bij alles wat ik in mijn mond steek. Maar begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik alleen junk food eet. Ik eer elke dag fruit, groenten, vlees een aardappelen. Maar bij een healthy-freak stel ik me mensen voor die alleen slaatjes en dergelijke eten.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Licht bruin, lang haar.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil graag zo'n leer achtige broek. En gewoon wat leuke sweaters, liefst ook eens iets met studs of spikes.
Heb je tattoos?
Nee! Ik denk dat je op deze leeftijd daar ook niet aan moet beginnen, je bent dan nog te jong om te zeggen 'ja dit wil ik, hier krijg ik geen spijt van'. En elke keer als ik aan tattoos denk of mensen met tattoos zie, dan denk ik eraan hoe dat eruit zou zien wanneer ze oud en verrimpeld zijn...
Heb je piercings?
Ook niet! Het enige zijn gaatjes voor mijn oorbellen, die heb ik gekregen in het 2de leerjaar, wanneer ik mijn eerste communie deed (dan krijgen de meeste gaatjes denk ik). Maar mijn oren kunnen sinds het middelbaar eigenlijk totaal niet meer tegen oorbellen. Als ik 2 seconden oorbellen in heb, dan krijg ik al pijn en komt er zo'n hard bolletje in mijn oorlel.
Draag je een bril? 
Nee, mijn ogen zijn helemaal in orde :)
Wat is jouw perfecte pizza?
Euhm, ik ben niet echt iemand die veel op z'n pizza heeft liggen of veel verschillende pizza's eet. Eigenlijk is het altijd gewoon pizza margherita.



(allemaal honger nu?)

Favoriete eten/drinken?
Totaal niet speciaal, ik heb veel eten waarvan ik zeg 'dat vind ik super lekker' en dat is meestal ook totaal geen speciaal eten. Ik eet super graag bloemkool, broccoli, kaaskroketten, lasagne, gratin...
Wat is je favoriete parfum?
Ik ben niet echt iemand die veel parfum draagt, eigenlijk heb ik zelden of nooit parfum op. Mijn mijn zus heeft wel wat parfum die ik lekker vind. Het wel gekende appeltje van DKNY en nog eenjte van Lolalita lempicka of zoiets ;)

Wat is het laatste wat je kocht?
Een donker groene pull, een brodeau blousje, een bordeau sjaal en oogschaduw basis.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen lag ik nog in mijn bed.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Door de week moet in naar school dus dan is het 7u (killing me), maar in de vakantie is het laat!


Wat zijn je plannen voor 2013?
Eerste week van 2013 was Londen! En 1 mei concert van one direction!
Met hoeveel kussens slaap jij?
Op dit moment zijn het er 3.
Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond persoon. Alhoewel ik niet goed weet wat ze daarmee bedoelen. Laten we zeggen dat ik in de avond beter gezind ben en meer energie heb ;)
Ben je geordend of rommelig?
Toch nog redelijk gerodend, niet té geordenend maar ook niet té rommelig. Iets tussenin!
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Goh, graag mooi afgesturdeerd zijn van school en dat alles goed gelukt is in het middelbaar. En (als ik tegen dan geen andere studierichting onder ogen heb) criminologie studeren.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Pff weer eens een moeilijke vraag... Ik denk mijn benen. Ze zijn niet lang (want ik ben klein), maar in proportie zijn ze wel lang en slank, snap je?
Ben je verlegen?
Vroeger was is super verlegen, als kindje. Nu ben ik niet zo verlegen meer, misschien in het begin in een compleet nieuwe omgeving, maar dat valt goed mee.
Heb je een accent?
Nee.
Zussen/broers, hoe oud?
1 zus van 2 jaar ouder. Nu dus 17.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Naar school gaan. Woensdag naar de dansles. En de vakantie is natuurlijk een ander verhaal ;)


En dat was de tag! Hopelijk vonden jullie 'm leuk! Ik tag jullie allemaal om heb ook in te vullen.
Tot de volgende keer ;)
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...