woensdag 9 januari 2013

XXS shoplog Primark

Heey allemaal,

In de vakantie ben ik voor de eerste keer in mijn leven naar de Primark geweest. In belgë heb je ook maar  1 primark en aangezien die in Luik ligt, was ik er nog nooit geweest.
Ik heb een ding geleerd, en dat is: Ga nooit tijdens de solden naar de Primark (in België).
Het was echt een hel in die winkel! Voor de deur stonden ze te drummen, op een bepaald moment mocht er zelfs niemand naar binnen en de rij voor de kassa stond door heel de winkel zodat je als je van de ene kant van de winkel naar een ander deeltje wou, je je in allerlei bochten moest wringen.

Ik heb maar 2 dingen gekocht, omdat alles of niet in mijn maat was, of ik het niet mooi vond, of kapot aan de kapstok hing. 

Als allereerste heb ik een hemdje gekocht, voor 5 euro! Het was een maat groter dan wat ik eigenlijk draag, maar ik vond het leuk en het past wel, dus dat heb ik meegenomen :)



Het volgende dat ik kocht is een witte, wat langere pull! Hij is wat groter en ik vond hem wel gezellig. Deze koste nog 10 euro!

Of ik nog eens terugga naar Primark weet ik niet, want hij viel me eigenlijk een beetje tegen.
Wat zijn jullie Primark-ervaringen?
 
Nog een kleine mededeling: onder Contact vind je nu ook onze twitter en mijn instagram!

xx
Laura

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...