maandag 4 maart 2013

Review: Action oogpotloden

Heeey,

Sinds er een Action bij ons in de buurt is gekomen, is het een van mijn favoriete winkels geworden. Je komt de Action  nooit buiten zonder iets gekocht te hebben, wat misschien een minpunt lijkt, maar het is er zooo goedkoop dat het eigenlijk niet zo veel uitmaakt. De vorige keer dat ik de Action een bezoekje bracht, heb ik wat beautyspulletjes meegenomen, waaronder een oogschaduwpalletje (komt nog een revieuw van), een nagellak-stempelsetje, een wimperkruller en oogpotloden. Over deze oogpotloden ben ik zo enthousiast dat ik er een artikeltje over moet schrijven!
Laat me trouwens ook weten wat jullie van de foto's vinden, want ik heb er wat mee geëxperimenteerd!



Het zijn 3 zwarte oogpotloden die komen in een lelijke, goedkope roze verpakking. Maar als je ze er uithaalt vind ik ze er heel gewoon en heel mooi uitzien. Zoals je op de foto al kunt zien is een van de potloden bot, dat is wel jammer! Maar er zit een slijpertje aan het potlood zelf (handig!), dus dat is geen probleem.



Op de 2 bovenstaande foto's zie je de potloden nog eens volledig. En dan nu de swatches: 

(mijn arm hing nog vol met glitter van de swatches van het oogschaduwpallet, schiet mij niet dood!)
Zoals je ziet is ook de kwaliteit van de oogpotloden perfect! Ik vind ze echt superfijn werken!


Nog even een kleine close-up!

De prijs van deze oogpotloden was iets rond de 70 cent, en zijn te koop in alle actionwinkels.
Awesome toch?

 xx Laura

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...