zaterdag 13 april 2013

3 Zomeroutfits onder €100

Heey allemaal!

Het is nog niet eens lenteweer en ik zit al aan de zomer te denken, wat ook niet anders kan met alle nieuwe zomercollecties die er te vinden zijn online! Het enige waardoor ik momenteel een zomergevoel krijg is door outfitjes te maken, maar daarna krijg ik een hartaanval als ik de prijzen bekijk. Daarom vond ik het een tof idee om outfits bij elkaar te sprokkelen onder €100.



 De eerste outfit is sober qua kleur, maar toch opvallend door het supertoffe shortje! Het enige duurdere item in deze outfit is het vestje van Pull&Bear. Deze outfit is goed geslaagd vind ik!

De tweede outfit is meteen heel wat fleuriger. Vooral de zonnebril en het tasje vind ik supertof! In deze outfit is er geen echte uitschieter qua prijs. 



Dan de derde en laatste outfit, deze is misschien wel mijn favoriet. De schoenen van H&M vind ik echt supermooi! Ik hou ook meer van hoedjes ipv petten, een deze van forever 21 vond ik toch wel heel leuk!

Zo, dat waren de outfits!
Welke vind jij het mooist?

xx
Laura

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Ik vind die bovenste short met print van H&M echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...