zaterdag 6 juli 2013

Collective Haul

De voorbije dagen heb ik aardig wat geshopt. Ik ben met vriendinnen naar Leuven gegaan, 2 dagen met mijn mama en dan ook nog een keer naar Aalst met mijn nicht. Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal gekocht heb.
Laten we het gewoon in volgorde doen, we beginnen dus met Leuven met de vriendinnen!


 In het kruidvat kocht ik van essence de ficing compast powder en van catrice een hele mooie mono oogschaduw "Fancy A Coppa Tea?" nummer 630.
 In de hema kocht ik nog eens een mooi pastel kleurtje, tegenwoordig hebben ze hele toffe kleurtjes bij hema! Deze nagellak heb ik al 2 weken op omdat ik hem zo mooi vind ;) En ik zocht al langer naar een mooi licht roze kleurtje. En ik kocht er ook een blendingbrush, die was nieuw.
 In de H&M kocht ik dit leuke topje. Het is wel heel lang, maar ik vond dat niet erg aangezien ik het in een high wasted short draag of in de broek steek hieronder of gewoon om over een bikini te gooien in de zomer.
 Deze broek van de Zara moest ik hebben! Ik heb alleen jeansen en een zwarte broek en wou eens wat afwisseling in mijn broeken. En deze is daar heel leuk voor! Het is eigenlijk een legging maar ziet eruit als een jeans door de zwarte randen. Maar da zakken zijn gewoon fake. Vanachter op je poep zijn er wel echte zakken.
En als laatste kocht ik in de andere H&M nog deze leuke schoenen. Gewoon simpele schoentjes, ik had ze al eerder zien hangen en vond ze wel heel tof.

Dan ben ik 2 dagen achter elkaar met mijn mama gaan shoppen. Het was mama-roos tijd ;) Maandag kocht ik deze spulletjes:
 In het kruidvat kocht ik deze concealer van catrice want ik had al een tijdje een nieuw concealer nodig!
 In de etam kocht ik dit leuke pyjama broekje.
 In de H&M vond ik eindelijk een jeans jas! Ik vond het altijd al heel mooi en dacht dat het nog wel leuk bij me zou staan. Ik heb hele brede schouders en gespierde armen en vind dat niet mooi (aangezien in klein ben en dat is gewoon uit proportie ofzo) maar dit model maakt mijn schouder vele smaller en het ziet er gewoon heel leuk uit.
 In de H&M kocht ik ook 2 simpele shirtjes, waar ik zelf foto's op gestreken heb. Als je daar een DIY van wilt hebben wil ik die wel maken.
En In de etam kocht ik ook nog 7 onderbroeken. Eentje staat er niet op want die had ik aan ;)

En dan de 2de dag met mama! We gingen gewoon even in de voormiddag naar Leuven en dan in de middag iets lekker eten.
 Ik vond eindelijk een bikini! Ik dacht altijd dat dit model niet mooi bij mij ging zijn, maar ik vond het nog wel leuk staan.
 We zagen ook een 2de hands boekenwinkeltje van oxfam en daar lagen hele goede boeken van dirk bracke. Voor maar 3 euro en het ziet eruit alsof ze niet gebruikt zijn. Ik vond er ook nog een leuke van kevin brooks.
 En eindelijk vond ik hakken! Bij hush puppies in de solden! Ze lopen heel goed en zien er tof uit! De hak is niet te hoog maar ook niet zo belachelijk laag.
En toen we naar huis fietsten passeerden we de action. Ik ging er transferpapier zoeken maar dat hadden ze niet. Ik vond wel deze leuke blok met hele toffe papieren en ook nog vormpjes.

En die avond ging ik naar mijn nicht en bleef ik daar de rest van de week slapen. We zijn dan ook nog even naar Aalst gaan shoppen natuurlijk.
 In het kruidvat kocht ik deze lip cream van essence. Een hele mooie kleur en geen gloss, dat plakt altijd zo hard.
 In de six kocht ik deze prachtige ring! Ik kon hem niet laten liggen. Hij past eindelijk is goed.
 Van de action kocht ik deze poeder. Ik wou hem eens uitproberen aangezien de blush me erg bevalt, die hebben ze jammer genoeg niet meer.
 En toen ik dit zag liggen dacht ik er niet bij na om het te kopen. Caviar nail set! Hier komt zeker nog een artikel van, ik wil het vandaag op doen, maar ik weet wel nog niet of ik tijd genoeg ga hebben.
 Ook kocht ik deze wimperkruller. Ik heb hele lange wimpers die goed krullen, maar met mascara zakken ze soms toch een beetje in. Ik vond het nooit nodig om het te kopen voor een prijs van 5 tot 10 euro, maar aangezien deze een euro kostte dacht ik, laten we het eens proberen.
En dan nog een losse lange vest van de H&M voor 19,95.

En dat was alles dat ik de voorbije week gekocht heb. Toch wel redelijk veel, maar nu kan ik er weer tegen aan he :)

xoxo Roos

1 opmerking:

  1. Leuke shoplog! Dat jeansjasje is erg leuk en die tops ook allemaal :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...