zondag 14 juli 2013

Daisy Summer Nail Art

Goed nieuws! Laura en ik hebben nu een youtube account! We weten nog niet helemaal welke video's we gaan maken. De eerste video staat online en is een nail art tutorial.

De nagels die ik vandaag heb gemaakt zijn daisy bloemetjes! Het is super schattig en perfect voor de zomer. In de video op ons account zie je perfect hoe ik het gemaakt heb! So check that out!

Ik gebruikte 3 kleurtjes van de HEMA, een pastel roze (445), een pastel gele (810) en een witte (809). HEMA heeft tegenwoordig heel wat super mooie kleurtjes! De laatste tijd heb ik vooral HEMA nagellak gekocht. Het kost ook helemaal niet veel. Vroeger hadden ze alleen rood-roze tinten en nu hebben ze heel wat leuke nieuwe kleurtjes! De nail art brush kocht ik in een set op ebay. Vergeet ook geen top en base coat!

Laat me zeker weten wat je ervan vind en stuur foto's als je het design zelf probeert. Ook is het altijd leuk om je te abonneren op ons kanaal: http://www.youtube.com/user/FashionSection zo blijf je op de hoogte als er een nieuwe video komt. Het is compleet gratis ;)
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie nail art en super leuke video! Hele goede kwaliteit ook! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! En mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...